- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Das Hotel ist überfüllt! Nicht zu Corona Zeiten kommen. Die Essenszeiten des Hotels hält niemand hier ein. Ikea Kantinen Atmosphäre- nur lauter. Das Personal ist unfreundlich und teils überfordert durch die Fülle von Menschen. Der Pool ist schön, alle Liegen sind aber bereits bis 8 Uhr belegt. Das liegt an fehlenden Öffnungszeiten. Das Essen ist allerdings Top , genauso das Fitness Center. Die Zimmer sind neu, neue Betten und sauber. Die Nähe zur Stadt ist auch klasse.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Kinder: | 3 |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Tina |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mrs Tina, We are delighted that you chose our hotel as your holiday destination in Croatia and we are grateful for all your comments and suggestions. They help us better serve the needs of all our valued guests. We do agree that the food and the rooms are indeed very special and we do our best to maintain it’s on a highest level of quality. However, we understand that we may sometimes fail to meet all your expectations, such as the beach chairs for example. We apologize to You, but there are currently more than 200,000 tourists in Rovinj, and and everyone wants their ''first row'' to the sea. So sometimes it is too small for all the guests who want to be on our beautifull Lone bay. Be sure that our team at the reception, and on the sport will be happy to help you with all your questions and requests. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Kind regards a sunny Rovinj, director Rachid Kesbi
Bewerter können für ihre Beitrage Miles & More Meilen sammeln oder einen 5€ HolidayCheck Reisegutschein erhalten.