Gutes Hotel 30 % Deutsche Gaeste aber von 223 Fernsehprogrammen kein einziges in Deutsch Schämt euch
Beliebte Aktivitäten
- Nichts
Nur erwartete Kosten
- Nein
300 Durham deposit pro Tag auf meine Kreditkarte 3 Wochen 1600 Euro Rückgebucht erst 3 Tage nach Ende der Reise Eine Frechheit Kein einziges Deutschess Fernsehprogramm Das sind keine 5 Sterne
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Urlauber |
Bewertungen: | 1 |
Dear Urlauber, Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that your experience wasn't satisfactory. We would appreciate more details about your concerns so we can better understand the issue and work towards improvements. Regarding TV channels we do have 2, apologies that this was not sufficient. Please feel free to contact our team on info.jumeirah@hilton.com so we can assist you further. Your feedback is essential to us, and we want to ensure your satisfaction. Best Regards, Jean Sebastien Kling Cluster General Manager